what to do

Klar med tvätt, kök och dusch av mig själv! Haha. Har även käkat gröt och druckit te :) Nu är det dags för en tur i björket med min lilla bebis. Oj vad vi ska mysa! Sen ska jag dra mig mot körskolan.. Men jag ska bara bita ihop nu. Jag har bestämt mig för att plugga som bara den asså, ska banne mig klara den jädra teorin. Ska göra alla proven på datorn, läsa i boken och göra alla hemuppgifter. Sen ska det nog gå bra. Måste även börja träna på kontrollerna av bilen! Typ inre o ytter och gud vad det heter. 
På tal om något helt annat.. Är verkligen i valet och kvalet vad det gäller mitt hår, nu är det till axlarna och är av riktigt bra kvalitet. Hmm.. Ska man spara eller klippa av igen? Det tål verkligen att funderas på. Jag ångrar absolut inte att jag klippte av mitt hår, men det hade vvarit kul att ha långt nu igen :) Göra lite roliga uppsättningar eller bara kunna slänga med det lite så där snyggt och nochalant. 
Aja, vi får se! 
Nu: Promenad. 
Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0