vikten av en bra start på dagen

Godmorgon i ottan! Känner mig pigg men förkyld, hoppas på att dagen går snabbt idag! Men jobbar tillsammans med en person som jag faktiskt trivs väldigt bra med, så då brukar det gå bra.
Sitter nu och svarar på nattliga sms som droppat in! Alltid roligt. Dock låter det mer spännande än vad det är, smsen kom från Andrea, Felicia och Jakob. Men ändå lite rapport om Kristianstads uteliv! Skvaller direkt när det händer så att säga.

Sitter även med en god frukost! Somliga säger att de inte kan äta frukost vid den här tiden, "det är för tidigt". Jag är en sån person som man hade kunnat väcka i princip när som helst under natten för att äta frukost - och jag hade gjort det med glädje. Viktigt att börja dagen bra nu när jag ska jobba på länge, hela 12,5 h (!). Dock en pause på 1,5h mellan 1330-1500. Nej nu ska jag läsa tidningen och sedan bege mig!
Ha en bra dag :) Hörs senare. 

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0