värt att testa!

Förresten. Vill ge er ett litet tips!
Igår gjorde jag som sagt vid mina fötter. Jag gör det alldeles för sällan... Eftersom mina fötter vistas så pass mycket i svettiga gympaskor som de faktiskt gör skulle de nog behöva en renoversing var 4e vecka i alla fall.
Nåväl. Tipset lyder!
När du badat färdigt fitt fotbad och filat och grejat vad du ska så hämta två plastpåsar. Sedan oljar du in dina fötterrejält med olivolja för att sedan sätta på en plastpåse på vardera fot. Efter det kan du sätta strumpor över påsarna så värmer det gott. Jag sov med dett ahela natten och idag är fötterna lena som en barnrumpa!
Enkelt och billigt och superbra! :)
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0