try not to

Home for a break! Har precis käkat, ska nu sätta på en kopp grönt te. Men tänkte slänga mig i soffan en halvtimme också, jäkligt skönt.
Dagen har gått mycket bra och mycket snabbt, som jag förutspått och hoppats på! Hoppas kvällen blir likadan. Bara 6 timmars jobb kvar nu! Woho.
Oj vad jag blev trött nu kände jag. Makaron-mättnaden slog på.
Bäst jag lägger mig nu! Sen när jag kommer tillbaka så väntar en nybakad kaka på mig (om där blir något över vill säga!) som jag bakat i förmiddags :) Lite lördagsmy måste man få! Även inom äldreomsorgen.
Har räknat lite snabbt i huvudet vad jag kommer få ut i oktober månad (det jag jobbat i september) och det kommer väl sluta på ca 2700 om jag inte rycker in lite nu i veckan också vill säga! Kommer sitta fint.
Nu: Soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0