the memory keeper

 Under min promenad idag blev jag helt plötsligt galet trött på allt housande i mina öronen och satte på en riktigt gammal spellista. Jag älskar låtar som väcker minnen och som får en att skratta!
Otippat nog kommer "Sugar" med Flo Rida på tur och jag bara spricker upp.
Ett galet minne av en lördag innan balen. Förfest hos Lennartsson med Andrea, Caroline och Jens. Man borde ta det lugnt dagen inann sin studenbal. Men i mitt huvud ekar att man "bara tar studenten en gång!" (tror Werners stämma är den som ekar) och vinet dricks upp.
Jag fullständigt spelar sönder denna låt och sedan bär det mot T-baren (där jag dansar järnet). Sjukt rolig kväll! Dagen efter är det dags för håruppsättning, galet seg som jag är käkar jag ingen frukost utan börjar min dag med ett glas skumpa på M&M.
Typiskt Kajsa. Men studenten var en galen tid i mitt liv och det var så kul!
Haha, detta ska jag leva på hela dagen.

2 bilder from a crazy night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0