look at the stars, and how they shine for you, and all the things that you do

Internet är en av vår tids bästa uppfinningar. Men ibland vill man vara utan. Det finns liksom ingen censur för sånt man inte vill se, höra eller veta av. Ibland är det bara bättre om man inte visste, anade eller förstod.

Jag ska sluta snoka på facebook. En dag. Snart. När jag inte behöver censur längre. Men det hade jag behövt just nu. Just ikväll när jag irrade runt på facebook, då hade censuren suttit fint. ”OBS! Stopp Malmberg! Might be too dangerous for you! Would you like to continue and get emotionally hurt or would you like to delete this information and continue to the next page?” – Det är vad jag hade kallat censur! Haha, jag flummar iväg som vanligt. Men visst hade det varit bra? Håll med mig.

Nej, inget mer depp. Detta skulle ju bli en bra vecka, eller hur?!
Mot frysen och sia-glassen och det galet dåliga samvetet. Dessutom blir det SATC avsnitt. skönt att drömma sig bort i en annan värld.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0