lite pirrigt men galet skoj

Godmorgon!
Hann med allt jag skulle fixa med igår vilket kändes riktigt bra. Mina fötter är jättefräscha och mitt hår känns tjock och lent efter en välbehövlig Joico-inpackning!
Började dagen idag med att gå upp vid 8, ut och gå en timme, sedan in i duschen (så man luktar den där fräscha nyduschade doften ni vet) för att sedan packa ihop mina saker! Dvs skor, underkläder, foundation osv.
Sminket läggs ju där med underlaget lägger man själv, så lite i.D tackar jag inte nej till!
Sen landade jag här vid datorn med frukost. Mamma har köpt hem philadelfia, på min begäran, vilket gjorde mig riktigt glad! Tillsammans med isbergssallad, paprika och färsk rödlök utgör det en utsökt frukost macka! Sen den sedvanliga yoghurten och en stark stark stark kopp kaffe. Mums.
Oj vad jag är spänd, detta ska bli så roligt! Och biljetterna är i princip slutsålda, gud vad skoj!
Nej, nu ska jag läsa den världelösa tidningen Kristianstadsbladet (det slår en verkligen när man går från Svenska dagbladet till KB hur dålig klass det är på artiklarna) för att sedan måla mina naglar svarta. Jag har alltid alltid hatat svarta naglar,jag har tyckt det varit snyggt på andra men inte på min själv. Eller det gäller nog allt nagellack nu när jag tänker efter. Men jag har ändrat uppfattning. Kanske även jag passar i det? Vem vet.
Ha en bra dag!
ojojojoj, va skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0