leave the world behind you

Härliga fredag! Vilket innebär helg. Vilket innebär jobb. Skulle egentligen åkt till min goda vän Rebecca till "hennes" hus i Halmstad lver helgen och bara tagit det lugnt, druckit gott vin, ätit god mat osv osv. Men! Bemanningen ringde tidgare i veckan och erbjöd mig C-tur ikväll och D-tur imorgon (0700-2100). Nice! Goa pengar i oktober sen. Tråkigt med Halmstad dock.. Hade kännts skönt att fly verkligheten lite.
Idag ska jag köra 1300-1420! Sen köpa med mig något att äta till lunch på jobbet innan jag går på passet. Galet med stress.
Tog sovmorgon idag (ända till kvart över 9!) vilket innebär att jag redan är efter med planeringen. Men har hunnit med att ut o gå såklart och sedan även en mystur med Harry i björket! Härligt med promenader. Det ger mig så mycket att få dagdrömma till fågelkvitter och i frisk luft. Dagdrömma om Paris och galet höga Loubotins!
Nu måste jag skynda på! Vill gärna ha något i magen innan körningen också.
Fan vad det känns bra idag, känns som det kommer gå riktigt bra. Önska mig lycka till!
Ha en bra dag! Vi hörs sen ikväll.
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0