hör fåglar sjunga glatt

Godmorgon onsdag! Klockan är tio och jag har hunnit vara uppe i lite mindre än 2h redan och känner mig superpigg o fräsch efter promenad och frukost! Ska nu bege mig ut med Harry för en 40 mins promenad. Så himla härligt väder ute! Idag blir det till att städa nedanvåningen, vilket tar mig ungefär en timme. Sedan plugga hemuppgifterna i den separata boken som tillhör teorin. Upp till stan fixa lite plock där, ska bland annat köpa ett nytt underklädes-set tänkte jag! Har redan spanat in ett grymt fint på H&M. Dock brukar deras bh:ar sitta riktigt dåligt på mig, så vi får väl testa och se.
Ska även försöka, eller det SKA jag göra (disciplin Kajsa, disciplin), en joggingtur runt 4-5 tiden! Vid 6 halv 7 kommer en del vänner hit för att fixa lite roligheter till helgen! :)
Hej så länge så hörs vi sen!
Puss o ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0