hektiskt

OOOH DIN MILDE. Idag har jag galet mycket på min to-do-lista. Hinner inte med körskolan idag. Men behöver ändå läsa i boken som sagt, hann inte med det igår eftersom andrea tittade in på TV-kväll med grönsaker och dipp. Men eftersom hon flyttar om 2 veckor vill jag ha så mycket kvalitetstid som möjligt med henne, såklart! Så teorin fick vänta och så även min joggingtur som jag MÅSTE ta itu med idag. Jag MÅSTE även städa, tvätta, fixa med tackkort till min sömmerska, sola, göra vid mina fötter+naglar, raka benen OCH klacka om ett par skor.
Imorgon är det Gunilla Pontén visningen som gäller för min del och därför måste jag greja med allt detta.
PUH. Ska även köpa två biljetter på Annecy till min faster och hennes väninnan.
Mitt i allt ska jag hinna träffa Elin en snabb sväng, hon ska fly Kristianstad i helgen och vi måste natruligtvis planera trippen väl!
Nu måste jag äta frukost. Har ringt som en tok för att få tag på en skomakare som kan ta sig an mitt akutfall och jag har lyckats. Ska även lägga över en bra bild nu från balen och sedan skriva tackkort.
PUH (igen).
Har verkligen INTE tid att sitta här längre. Oj oj. Housewife livet med inslag av H Klum kills me slowly. . .
Tycker verkligen synd om Anna Anka om det så här hennes dagar ser ut. Livet är bra orättvist.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0