Happy face

Godmorgon! Har börjat min fullspäckade dag med att ut o gå som vanligt. Ska nu göra situps och rygglyft sedan frukost på det :) Känner att det blir gröt idag! Det är verkligen höstigt ute såhär på morgonen i alla fall. Man är sådär härligt rosig om kinderna när man kommer in och idag var jag tvungen att ta en tunn halsduk på mig för att inte kyla ner halsen totalt.
Känns bra nu när jag är igång med dagen! När klockan ringde vid halv 8 var det en pina, usch! Vissa dagar vill man bara ligga i sängen hela dagen och dega sig. Kanske är jag på gång är på lite sjuk ändå? Hoppas verkligen inte det. Med tanke på halkkörningen på torsdag vill jag vara så frisk som möjligt!
Idag finn det som sgat en del grejer att göra på planeringen. Jag ska tvätta och stryka undan, städa köket, ut och gå en promenad m Harry o björket, trafikskolan för att klara sista teorifasen (sedan bokar min körlärare uppskrivn.+uppkörn.! GALET!), fixa några ärenden i stan, träffa Caroline (=)) och sedan möjligt en sväng till Jenny ikväll. Bara roliga saker på schemat vilket naturligtvis gör en glad!
Nej, marsch ner o köra igång!
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0