gonna break through

Gick skitbra med plugget. Ska dock inte gå vidare mer nu med datroerna förrän jag hunnit läsa färdigt resterande kapitel i boken, vilket i och för sig inte kan ta så lång tid eftersom jag läst ca 3/4 av boken. Ska nog hinna med det ikväll och inget annat dyker upp vill säga.. Man vet ju aldrig med mitt liv just nu, rätt vad det är så dyker något spännande och oemotståndligt upp!
Har städat undan nedanvåningen, tvättat och strukit undan och ätit lunch (pasta och quornfärs även idag) och tänkte NU slänga mig för en lite nap innan jag drar till C. I love powernaps.
Förresten, satte på Mary J Bliges gamla skiva, vad den nu heter.. Inte så gammal kanske men galet bra! RNB soul på högsta nivå, oj vad ljuvt i öronen.
Hej så länge!
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0