give in

Tjoho! Gick bra med teoriplugget och är numera godkänd på alla faserna. Har bara repetionsdelen kvar! WOHO!
Ringde min körlärare direkt för update och nu ska det bokas grejor imorgon förstår ni! Haha. I am like SO happy.
Skulle ju fixa ärenden i stan efter det men träffade på Lennartsson utanför Cenino och blev fast där om prat om ditt o datt så ärendena får fixas imorgon! Varför skjuter jag alltid upp allting?! Men jag älskar när det är oförutsägbart och man kan ändra om lite hur man vill. Då blir man inte så inrutad.
Sen hämtade Andrea upp mig i stan och vi körde och köpte den värsta resväskan någonsin. Men, en engångs-sak!
Nu ska vi dra oss hem till Jenny för myskväll!
Ha det fint :) puss!

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0