ett bra slut på en bra vecka

Hola! Lite inlägg igår kväll och idag. Har faktiskt knappt varit hemma på hela dagen! Hängt med Jakob ute på landet, kollat film och käkat så grymt onyttigt och mycket! Känner mig som en flytande gelé klump just nu. Urk.
Ska ut o gå en liten sväng, för att få lite luft och få röra på mig lite.
Jag o Jakob kollade in den nya svenska filmen om Johan Falk (ni vet livvakterna, tredje vågen). Kommer inte alls ihåg vad den hette med den var väl helt okej! :)
Måste tillägga att det är helt galet vad jag längtar tills jag får körkort!! Ska verkligen bli skitkul. Har redan halvplanerat in en liten sverigetripp med Elin! Oj så kul!
När jag kom hem från Jakob käkade jag söndagsmiddag med familjen, vilket var gott men jag som redan var mätt som en plätt kunde inte riktigt njuta till fullo, haha! Men skönt att umgås lite med sin familj ibland också. Ställde in joggingturen med min kära vän Werner pga detta... Men vi tar det nästa helg när han kommer hem från lumpen! Ibland saknar jag verkligen skolan, eller i alla fall att dagigen träffa vissa personer. Töntigt-mellanstads-lappskrivande med C, Erikas galet dumma kommentarer, sjuka disskutioner med Pajtim och sen bara att träffa V&W var dag! Sådant saknar man. Tom de sjukt tråkiga fysiklektionerna kan saknas inbland..
Nej nu ska jag dra!
Ha det fint o puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0