Pontén

Shit, vilken dag! Har ramlat in för ca en halvtimme sedan, ja bokstavligen ramlat - är helt slut! Dagen har varit jätterolig, verkligen. Att träffa Gunilla Pontén var verkligen en höjdpunkt, vilken kruttant! :)
Började med samling på Annecy för utprovning av kläder, sminkning, hår och lunch naturligtvis (lunchen kom från Fredholms och var bara god!)! Även fika på duvanders hanns med. Håren var enkla och sminkningarna ganska grova, ganska gothiga. Men jag trivdes bra! Fick dock höra att jag var för solbränd, haha inte varje dag men jag tog det som en grym komplimang!
Vid 5 tiden drog vi mot Krinova science park för lite genomgång och ännu mer plockmat. Galet gott!
(eftersom det är höst/vinter-kollektin vi visat idag så kunde man ju håva i sig hur mycket mat som helst. Syntes ju ändå inte under jackorna!)
Lite över 1900 drog visningen igång och jag tyckte det gick bra! :) Riktigt roligt som sagt, och träffade många trevliga tjejer idag! Sånt gillas.
Nu är det bums i säng. Gud vad jag är trött. Eller förresten. Nu är ju hela dagen förstörd med onyttiga dumle, daim, paj + vaniljsås o skit. Så ska nog fortsätta på det spåret och ta mig en skål riktigt god sia-glass! Mjölkmage gånger 1000 inatt. Skönt att man sover ensam då.. Eller? Nej verkligen inte. Men så är det.
Hoppas ni har haft en bra dag och får en god kväll!
Imorgon är det jobb från 1500-2100. Innan dess är det körlektion från 1300-1420, sen direkt till jobbet och käka där innan passet börjar. Puh. Livet är späckat. Eller mitt i alla fall.
Men jag gillar det! Gillar inte arbetslös-sova till 2-vakna till family guy-äta chips till frukost stilen. Nej det är inet min grej.
Godnatt o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0