det känns så skönt att checka av

Såja! Fixat med tackkortet, lämnat in mina skor (som ska hämtas ut kl 1600), fixat med biljetterna och även hunnit sola. Just det ja, har tvättat och strukit undan också! Oj, här går det undan.
Förresten, om ni någongång ska få något i sömnväg fiat så gå till Ann-lis symakerie (kan vara fel, men hon heter så iaf!) som ligger ovanför Cenino i Kristianstad. Världens gulligast och världens bästa.
Oj vad jag vill sy... Trodde jag skulle få tid till det nu när jag inte jobbar men dagarna blir trots allt fyllda med annat. Å, jo just det ja. Det förbannande körkortet...
Precis kommit innanför dörren och ska nu äta lunch! Blir fullkornsskorpor, en banan och en tallrik fibergröt.
Kanske låter lite väl 1800-tals fattigstuga men jag gillar det. Mucho.
Sen blir det att dammsuga och städa våra toaletter. Gud vad jag homewifear. (ja, jag har gjort det till ett verb!)
Efter det en tripp till Andrea för en kopp te innan hos beger sig till huvudstaden för 2 dagar! Det var ju det där med kvalitetstiden, vill inte missa en sekund av henne! Haha.
Nej, nu så får jag sätta fart.
Varför känns det som jag kommer somna kl 2100 ikväll? Hmm...
puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0