att lägga ner och ta upp och lägga ner och ta upp igen...

Godmorgon!
Jag hoppar hit o dit med att skirva i bloggen. Men det är skönt och skriva, jag gillar att skriva och nu känner jag att jag har tid och verkligen lust (igen!). Så här sitter jag nu.
Denna veckan ska bli en bra vecka, det har jag redan bestämt. Mycket roligt på gång!
Men också mycket pluggandet, på teorin. Det går skitbra med körkortet måste jag säg, verkligen framåt. Halkkörning ska bokas klrat denna veckan och jag har bara teoriplugg och s.k. "individuell körning" kvar.
Galet bra! Sen blir det bye bye Kristianstad och K Malmmberg ger sig av på äventyr, var och hur och när har jag ingen aning om men så blir det.
Idag.. Hösten är på gång och en picnic på Wanås närmar sig. Hösten är så härligt, jag älskar den! Om det är fina höstdagar of course... Inget regn o rusk utan helst bara sol och kyla och svampplockning. Hösten innebär också att jag får börja använda ett av mina absoluta favoritplagg, nämligen polotröja! Har alltid tyckt att det klär mig och jag känner mig jäkligt bekväm i det. Så idag blir det just det, polo och jeans.
Började dagen med den vanliga timmes promenaden med Harry! Oj vad jag gillar den. Den får mig att må både fysiskt och psykiskt bra! Känner att min kropp, som tog förbannat mycket stryk under studentveckorna, börjar bli sig själv igen och om inget annat så börjar jag känna mig bättre :) Tack å lov!
Nu ska jag fara till körskolan för att plugga, sedan körning med mamma och SEN en galet efterlängtad promenad med min älskade vän C. Vi ses för lite. Galet för lite och idag ska vi skvallra, prata ytligt, prata djupt och kramas.
Ha en skitbra dag, för det ska jag ha!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0