make me go up, down, right, left

Home efter en rolig utekväll på Banken :) Tog på tok mycket längre tid att ordna det vi skull fixa inför helgen... Får bli att vi ses en runda på fredag också! Men nu är allt planerat så det kommer gå kvickt o enkelt!
Jag, Felicia, Andrea drog ut för att ha en galet rolig nykter kväll. Dansa, skartta och limma (dock inte så mycket som förväntat, tyvärr?). Träffade även upp Elin vilket var supernice! Imorgon ska hon och jag ha myskväll, det gillar vi. Utekvällen bjöd också på oväntate känslor, på ett mycket positivt sätt. I am happy. Och jag hoppas dessa är permanenta! Vilket iofs är alledeles för mycket at hoppas på när det gäller mig. Jag känner mig själv. Imorgon. Samma visa igen. Men jag ska vara stark! Nog om det.
MEN.
Till stora saker nu. Imorgon 12.45 är det halkkörning för min del. Bäst att jag somnar nu så jag får mina 7 timmars sömn! Hoppas det går bra, är lite nervös. Men bara lite. Teoriplugget idag gick skit, hann inte alls med så mycket som jag velat. Men har ungefär 2-3 veckor på mig att plugga så jag hoppas även det ska gå vägen.

Godnatt o sov gott o puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Tell me later babe

2009-10-01 @ 12:48:39
URL: http://eekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0