don't wanna make you pay for what somebodyelses done to me

Godmorgon! Svårt-att-sova-länge... Är det en sjukdom eller bara ett störigt moment i vardagen när man verkligen behöver sova länge? Aja, jag lider sjukt mycket av det i alla fall.
Känna lite pirrigt, så jag har bestämt mig för en springtur istället för att gå. Dels går det fortare och jag kanske hinner napa 20 min innan körskolan. Dels lugnar det nerverna :)
So, off I am!
                             
                                     Det piggar upp att jogga i rosa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur går det med uppdateringen egentligen?????

2009-10-05 @ 21:02:51
URL: http://eekstedt.blogg.se/
Postat av: Mandy

Eller hur... skärpning nu!

2009-12-23 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0