Min helg och sånt dära

Ännu en ny vecka har börjat. Jag tycker tiden går läskigt fort. Dock har
jag verkligen inget emot det. Desto fortare det blir oktober och därmed lov,
desto bättre. Längtar fasligt mycket till New York just nu! Äntligen ska jag 
få träffa min drömstad =) 

På tal om något annat. Min helg har varit super trevlig! I fredags startade 
kvällen med förfest hos Dexter följt av dans på Grand. Kvällens höjdpunkt
var helt klart när lilla Deckan ramlar gåendes med en cykel. Svårt att få det
att låta kul nu känner jag, men det var det, jag lovar :P I lördags var det 
släktkalas vilket var mycket skönt, för jag var trött som en död sill. Söndagen
spenderas ute i skogen och en del i matteboken följt av en mysig filmkväll. 
Med andra ord en toppen helg! 

Får inte glömma att tala om för er att jag cyklat runt Råbelövssjön idag. (Inte
för att det var någon större bedrift men ändå.) Detta var ett påhitt av våran idrotts-
och biologilärare. Helt okej ändå. Kändes lite som att gå på mellanstadiet igen,
vilket är en skön omväxlig för en naturvetare. Baka bröd ute i skogen och försöka
välta ett limstift med nässpetsen känns ju inte helt fel en måndags eftermiddag. 

Ska slänga in lite fler bilder från Barcelona nu när jag inte är upptagen.

Puss sålänge, C
                     
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0