Godmorgon

Idag har jag en lååång sovmorgon dock vaknade jag pigg som
en mört klockan åtta. Kan bero på att jag somnade innan halv nio
igårkväll. Jag hade gett mig tusan på att en gång för alla kolla på
hela Narnia. Men nej, inte denna gången heller :p

Idag är det en riktig "glasse-dag" på NV. Jag börjar 14.10 och slutar
15.00. Vet ni hur jag ska fira det? Självklart med första avsnittet av
Gossip Girl Säsong två!!
Can't wait! Först måste jag dock ut en lång
runda med vovven. Men den som väntar på något gott..


Och så lite sommarfeeling på det.
C♥


Kommentarer
Postat av: Carms

Härlig bild!!!



Kul att du bloggar lite igen :)

KRAM

2008-09-02 @ 13:24:26
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
Postat av: Oscar

du är inte ensam om slappedag på nv :) är ni med lediga var 3.e tisdag?

2008-09-02 @ 14:35:55
Postat av: Helle

ÅH STUDENTEN saknasaknasakna! :)

2008-09-20 @ 15:15:36
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0