Superhelg

Var ett tag sen jag bloggade nu! Har varit i Malmö från igår till idag så det är därför :)
Som sgat var dte utång i fredags och det var riktigt trevligt! Hela kvällen slutade med att jag somnade halv 5 efter en summering av kvällen tillsammans med Andrea över en halväten pizza i mitt kök... Haha, mycket trevligt.
dagen efter kunde jag inte stå på mina fötter och det fick bli ett långt fotbad... Fredagskvällen innehöll verkligen mycket dans och skoj! Trots att det inte vimlade av folk precis på dansgolvet var det mer än okej :)
På mig hade jag en blommig klänning från H&M (som jag lånat av C). Trivdes i den förutom att den var aningn för liten, så den skavde sönder mian armar - bokstavligen. Har typ skavsår på armarna fortfarande, haha. Rött och torrt!
Men lite optimistiskt från min sida kanske att köra på en 34! Haha, men vill man va fin får man lida pin - och fin kände jag mig ju.
Nåväl, Malmö. Åkte dit igår eftermiddags med mina föräldrar och min ena syster för ett besök på Malmö Opera för att beskåda Ola Salos "Jesus Christ Superstar". Så sjukt bra! Om ni inte visste det har Salo skrivit om texterna sjävl till svenska och de var så sjukt klockrena. Jag bara älskade det! Efter det gick vi ut och åt och sedan däckade jag snabbt på hotellet Kramer. Dagen blrjade med en stor frukostbufé vilket faktiskt är dte bästa jag vet. Tog om tre gånger - uatn att skämmas! Och mina tallrikar var välfyllda - mums jag älskar frukost. Men dte värst avar ändå när en anstäldl kom fram och sa till vårt bod (alla var klara utom jag) "hmm... ursäkta är ni klara snart? Vi stänger nu..." Hahaha.
Idag blev det lite shopping, köpte dock inte så mycket utan väntar på att lägga in min beställning på asos. Haha, gud vad jag tjatar om det men ändå!
Blev 3 klänningar på Gina Tricot, som alla var på rea så kvittot slutade på endast lite över 300 :-! :)
Lägger upp bilder på klänningarna imorgon, orkar inte nu haha :)
Ha det fint!
Puss M

Några bilder från fredagen...

      


Kommentarer
Postat av: Nilla

Håller med Ola har verkligen lyckats med texterna och hela föreställningen är verkligen värd att se.

På bloggen hittar du allt om JCS.

2008-11-25 @ 19:25:26
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0