trött, tröttare, tröttast

Oj servitris yrket tog kol på mig igår. Idag är jag sjuktligt trött! Men
det var goa pengar så att säga. Dock är det alltid en massa sliskiga
personer på sånna där tillställningar. En äcklig man som ville köpa
mig (fy o blä!), folk som tar en på röven, vissa är läskigt snåla, medan
vissa är grymt oförkämda. Nej fy för fulla, vuxna människor som befinner
sig på personalfest. De verkar inte ha några hämningar alls! Nä, slutpra-
tat om gårdagskvällen.

Idag var det då tänkt att jag skulle pallra mig till friskis. Men mina ben
är för trötta och det regnar för mycket ute. Jag hoppar helt klart över
det projektet! Sjukt mkt skönare att bara ta det lungt, inne i värmen. 

Btw otroligt nog har jag just nu två möjliga nyårs-klänningar i min garderob.
Det är rekord tidigt för min del! Dock vet jag inte hur nyår kommer se ut.
Säger som Kajsa- nyår är inte min favorit precis. Det var faktiskt ganska
så skönt när jag jobbade förra året. Någon som behöver arbetskraft
kanske? ;)       

Nej nu ska jag sova en stund! C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0