powerstädning

Hade precis en liten powerstädning på mitt rum! Har lovat mig själv att hålla iordning... Och jag har lyckats rätts sp bra faktiskt! Men nu brljade bli lite stökigt och då är det lika bra att ta uti med det direkt.
Jag lär mig, jag lär mig... Nåväl, iaf så uppenbarade min kamerasladd sig! Och här får ni som utlovat lite bilder från fredagen :) Jag hade något konstigt anstiktssmink från ÖB (billigt och bra) vilket har gav mig röd/extrem torr hud på lördagen :S Som tur är har det mesta lagt sig nu! Och nej - jag hade inte färgat mitt hår utan jag körde på peruk från B&R för 99:-! :)
Skippade F&S idag - är för trött i huvudet. Ska försöka plugga lite fysik.. Men det kommer väl gå åt pipsvängen.. En annan sak som börjat göra mig lite nervig är att jag o C inte börjat på vårt projektarbete :S Nästa vecka måste vi verkligen asså!!! Annars kommer vi vara grillade..........
M
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0