Längtar

Har varit och tränat och har käkat. Känns skönt faktiskt! Har kollat lit epå fysiken men jag tror faktiskt inte jag orkar mer idag... Det får gå som det går imorgon, hoppas bra fast det känns inte så bra! Känns iaf skönt att jag räknat idag, för samvete i alla fall.
Morgondagen bjuder på skratt och fest vilket jag längtar till! Min vänner är så härliga och tillsammans med dem har jag alltid nära till skratt.
Nu ska jag gå och göra något vettigt. J kanske kommer hit ikväll och sover här, jag hoppas nästan det. Känns alltid så bra innan prov för jag blir lite lugnare då, eller? Kanske bara en inbillning.
Åter till morgondagen, har inget att ha på mig. INGET! Och inga pengar. INGA!
Aja, det får lösa sig då. C får låna mig något.
Hej svej!
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0