Trötter

Godmorgon - god? Idag är jag nervös och trött. Längtar redan till 13.10 då skoldagen är över. Börjar nu med engelska (kl8) och sedan fysik-provet, hjälp!
Gud vad jag är trött, har riktiga problem med att hålla ögonen uppe. Idag blir det riktigt NV-klädsel för min del. Munktröja (som jag snor från min syster) och min favoritjeans från Cheap Monday. Håret är uppsatt.
Känner mig riktigt rostig men det får va. Ska lägga allt utseendekrut på kvällen istället.
Nu är det frukost, har kommit in i en grötperiod! Mums. Dock har pappa köpt fel havregryn, jag har alltid fiber men han köpte helt vanliga - dessutom en hel liter (!). Aja, det är bara att äta på.
Så ha en bra dag, det ska jag försöka att ha.
M
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0