träningsblogg?

Nu är jag helt slut! Haft en ganska så givande och lyckad dag hittills.
Började med Kemi. Vi fick tillbaka våra prov idag, och jösses vad
bra det gick! Nästan så man kan tro att han rättat helt tokigt, men 
icke :) 
Efter det cyklade jag upp till stan för att klämma lite på de prickiga
kläderna, men nja inget för mig. Inte 500 spänn för en halsduk,
där har gränsen gått för lääänge sedan. Det blev istället ett svart
set att sova i, som var på rea (självklart) och så ett ekologiskt bröd.
Cyklade hem och tog en bit av brödet för att sedan cykla tillbaks till
skolan. Puh! Dessa håltimmar..
Då var det friskvård som gällde, dock hade vi hjärt & lungräddning.
Och eftersom jag redan haft det en gång denna veckan blidde det
valfri träning. Behöver väl knappast skriva att det blev löpning? hehe
Eftersom vi hade en hel timme på oss knatade jag på ett ganska så
bra tag. Körde 1,5 km:aren 7 ggr! Det var jäkligt drygt när man såg 
samma saker 7 ggr, men ändå jäkligt skönt nu i efterhand :) 
Oj kom på att jag inte druckit ngt vatten än efter rundan. Hjälp! Måste
förlorat en hel del. Kranen nästa! C
 

   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklar 7 x 1,5 är 10,5 km! :) Imponerande

2008-11-13 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0