Torsdag

Godmorgon! Idag känner jag mig otorligt trött och hängig, vill bara återvända till sängen...
Min syster har blivit superförkyld och jag hoppas inte det är det som börjar bita på mig också :S
Idag blir det en lång dag i skolan, från 9 till 3. Men Jag vet inte om jag slutar vid 3 eller vid 1. Allting är så luddigt just nu i skolan med lektioner inställda hit och dit. På mitt schema syår att jag slutar vid 1 men min kalender säger en annan sak. Btw, har hittat min kalender hos vaktis - helt överlycklig!
Nej nu ska jag gå och äta frukost och sen klä på mig. Älskar äta frukost i morgonrock+ull-tofflor och sitta och läsa tidningen i lugn och ro. Känns så old-fashion på något vis och så fruktansvärt pensionärigt, men jag älskar det.
Ha en bra dag!
M

Dessa dagar längtar jag till "vår" lgh i Barcelona...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0