Tisdag

Idag är det tisdag och det innebär att vi äntligen har vi kommit igång
med projektarbetet. Tack för det! Började nästan ge upp hoppet om
oss. Men nu jäklar ska vi allt jobba ifatt det vi missat.
Förutom skola och PA-plugg har jag mest slappat idag, skönt. Denna
veckan är som sagt mycket, mycket slapp. Gäller att ta vara på det!

På tal om något helt annat hittade jag en sida som heter bid for fashion.
Höll på att trilla av stolen när jag läste att någon budat hem en chanel 2.55
för 214 kronor!!! Vem fan har sån tur? Väskan kostar 17 500 riksdaler och
något litet fanskap vid namn Linus får den för, just det, 214 kronor!! Jag
vill nästan kräkas när jag tänker på det. Bäst för den där Linus att han/hon (?)
tar hand om den som om det vore ett levande barn!

Nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av 90210, jag som lovade mig själv att inte
börja kolla på fler serier...

                   
Snygg som attan! Men ser hon inte liiite för gammal ut för att spela en 16-årig tjej?
C

Kommentarer
Postat av: Andrea

I'm stuck too....

2008-11-28 @ 00:04:29
Postat av: Caroline

Det är du och jag och våra serier alltså! Känns just nu som jag följer alla man kan se :P

2008-11-29 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0