tal

Onsdag. Tal. .Nervöst? Lite ja.
Känns inte alls som jag kan det. Ska träna en gång till nu innan jag går till skolan, det värsta är att tiden pendelar så fruktansvärt från gång till gång. Nåja, jag får hoppas på det bästa och göra mitt bästa!
Bestämde iaf mig för att inte gå på valvaka hos Werner - tråkigt nog var så sjukt taggad. Kände att jag behlvde sömn om jag ska hålla det där talet, vill vara fräsch i huvudet då.
Jag har sovit väldigt dåligt inatt, vet inte varför.. Är inne i en period där jag har svårt att sova ensam! Mycket märkligt och jobbigt dessutom. Har man blivit för beroende då? Av J alltså? Ja, det har man nog.
Fast jag erkänner att rehab inte är aktuellt för att bota mig.. Haha, nej jag trivs!
Imorgon är det religionsprov vilket innebär massa plugg idag. Usch vad jag hatar denna veckan!
Nej nu ska jag äta frukost!
Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0