slut slut slut

Gud va jag är trött! Min dag börjad med att gå upp kl9 för att äta fruksot. Ibland verkligen gländer min pappa till, även om det är rätt ofta var dte verkligen ett sånt tillfälle idag! Jag kommer ner och får syn på att papp avarit och köpt bullar (vilket han ofta gör) men inte bara det utan också varsin stor pepparkaka med glasyr! Mamma fick ett hjärta (såklart), jag och Ida varsin gumma, Harry en björn och pappa själv en gubbe. Sånt gör mig glad!
Sedan började ne mindre trevlig epok.. Jag kallar det epokj just för att det känns som det håltl på i evigheter!
Jul-städning!!!!! Jag dör. Och nu är jag helt slut. Vårt hus bländar mig. Jag känner att jag har gjort min insats nu, tror att allt inte är klart och ska nu bege mig hem till J för att sova, ta ett bad och mysa!
Ska ta med min bok och mina träninsgkläder :) Antar att jag kommer somna tidigt ikväll och där med också gå upp tigit imrogon, då jag kan passa på att ge mig ut på en liten tur.
Nej nu ska jag packa ihop mina saker! Ha en bra kväll :)
Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0