slitsam onsdag

Puuh. Klar med denna onsdagen tack å lov! Har haft nationellt prov i Svenska B hela dagen - är ehlt slut i huvudet. Kom hem vid 1 tiden och gav mig direkt ut på en springrunda tillsammans med syss - den första tillsammans sen hon kom hem från staterna! Kändes kul :)
Dock var jag helt slut, ingen energi trots att jag åt en sjukt stor lunch! Måste bero på att hjärnan tagit mycket energi under provet. Bäst jag laddar upp mig till ikväll - för då är det Core/bosu på F&S som gäller!!
Igår var en bra dag på jobbet, var på en ny avdelning faktiskt... O tror det eller ej men idag ringde bemanningscentralen igen! Kunde dock inte svara för jag var i skolan. Inte det att jag hade velat jobba idag, men jag tycker det är skoj när de ringer för då fattar de att jag vill jobba :) Haha!
Nu ska jag unna mig en go kopp te och sedan lägga mig och slappa lite.
Sorry att jag inte lagt uppt några bilder från helgen! Men jag hittar inte min kamerasladd till datorn :S Ska verkligen leta efter den..
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0