Sjuk?

Har varit dålig med bloggen de senaste dagarna.. Sorry!
Usch jag känner mig inte alls bra, lite sjukt faktiskt :S Måste plugga på mitt engelska tal, som jag ska hålla på fredag.
Eng C är verkligen en jobbig kurs, var lite och nosade på avhoppning men tycker verkligen engelska är kul - så jag får väl bita mig fast! I alla fall är talet färdigt, men vill gärna kunna det utantill och slippa läsa innantill! Aja, slutar 12.10 imorgon så jag ska nog kunna plugga in det. Får effektivisera mig imorgon.
I helgen trodde jag jag skulel ligga inbäddad i mitt täcke 24.7 men såklart så dyker skare upp hela tiden. På lördag blir det att fira två i min klass som fyllt 18 och imorgon blir det jobb. Dock inte med mina gamlingar utan som julbords-servitris (tur man är så mångsidig) i Idrottshallen! Tack Louise för det jobbet :) Pengar är alltid skönt!
Och sen var helgen full... Blir dock julstök och plugg också för min del! Måste verkligen rycka tag i mig själv mig plugget, känner att jag är dålig på den fronten just nu...
Ingen träning idag, men omrogon blir det löpning och kanske, om jag hinner, en sväng till F&S.
Sov gott på Er, det ska jag göra! Och förhoppningsvis sova bort mina möjliga sjukdom...
Nu ska jag tvätta av mitt smink med min favorit-rengöring AHA405 (hälften rengöring/hälften medicin) och efter det blir dte nattkräm (samma märke). Känner att allting på min kropp börjar torka ut nu när vintern är på väg. Inklusive håret!!
Nej, nu går jag.
Godnatt och puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0