ofräsch

Så nu har jag varit på och kommit hem från F&S! Kändes bra idag - balansen satt där den skulle.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedna t amig något att äta! Efter två träningspass innan kl är 13.00 (!!) är min förbränning i högform och det jag stoppar i mig försvinner lika fort som dte kommit in. Haha, man kan ju hoppas på det iaf och det känns verkligen så - och då är det dax att fylla på energiförrådet!
På tal om något helt annat, fick tillbaka våra Biologiprov igår - gick bra så det kändes bra :)
En annan bra nyhet är att vårt fysikprov är flyttat från onsdag till fredag. Jag behöver inte plugga varken idag eller imrogon. Eller behöver och behöver........
Nej nu blir det en dusch som sagt! Känner mig riktigt snuskig och ofräsch måste jag säga.
Hej på ett tag!
M

Kommentarer
Postat av: andrea

omg, chilla med träningen girlzzzz

2008-11-15 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0