Ny vecka, nytt liv?

Sådär, så var det måndag.
Efter en helvetesstart på dagen så har den faktiskt varit bra! Började med att jag cyklade till skolan 08.00 för att mötas av en inställd lektion. Stack hem igen och sov, kröp in till J med kalla händer! (tihi, det är mitt favorit-bus!) för att sedan börtja skolan igen 09.20. Jag tackar Gud varje dag för att jag bor så nära skolan! eller nej döär ljög jag. Men jag borde göra det.
Helgen har varit sjukt skön! Ingen fest utan bara vila, behövde jag. är sjukt taggad på utång nu på fredag och vi får se hur det slutar!
Fysikprov på fredag, fy fan säger jag bara. Måste börja plugga på det nu. Sedan blir det till att läsa in sig på PA i helgen och att räkna matte. Jag och C ska ha PA-vecka nästa veckan. Typ vraje dag, typ stenplugg.
Nej nu ska jag gå ner och koka mig en kopp te! Mums, sedan plugg.
Ikväll ska jag rtill Duvanders med mamma, Kicky och Louise för att lyssna på Pernilla Andersson som just släppt en ny skiva! Ska blir riktigt trevligt, ser framemot det :)
Hörs sen!
Puss M

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0