Nu har jag så jag klarar mig

Är så sjukt sur - på riktigt. Gick då till skolan som började 10.40 - visar sig att min lektion är inställd! O min näåsta elktion börjar inte förrän 12.40 - vadå förbannad?
Men när jag kom hem fick jag i alla fall en glas överrasikning (eller det var ingen överraskining men ändå) - båda min aystrar kom hem :D Kan inte bli bättre. Känns alltid skönt att ha sina närmaste nära.
Ida har köpt hem ett helt lager m produkter till mig från USA.
Joico schmapo o blsam i typ 2liters förpackningar! Haha, gött mos nu kommer jag inte behöva köpa det på hundra år :) Särksilt inte nu är jaag har kort hår också, haha!
Sen har hon köpt en massa I.D. grejer också. Tror jag har shoppat för typ 900 spänn. Men nu slipper jag köpa det på säkert 1,5 år iaf.
Nu ska jag plugga lite religion tänkte jag! Så jag slipper göra det å mycket sen.
Först slog det mig att jag tänke skita i min engelska, men sen slog det mig att jag inte sysslar med sånt och slog bort tanken!
Nej nu ska jag dra.
M
 

Kommentarer
Postat av: Carms

Bra att du uppdaterar bloggen sa ofta kajsa :) keep up the good work! Langtar tills jag far se Carros bilder fran NY. Hon MASTE lagga upp nagra, tvinga henne :p

Lycka till med alla hemska prov och laxor!

KRAM

2008-11-04 @ 13:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0