Mys-söndag

Igår kom jag underfund med något helt sjukt- att jobba kan vara skit-
kul! Jag vet, det låter nästan knäppt, men jösses vilken kul kväll jag hade
igår. Kändes inte som jag jobbade utan mer som om jag själv var ute
och hade världens roligaste festkväll. Det är mycket roligare att dansa
bakom bardisken än framför så att säga ;)
Tyckte faktiskt att det gick ganska så bra för mig, över förväntan helt klart! 
Har redan tre helger uppbokade för jobb, hihi. Även fast jag får skita i både
en och annan fest, lussevakan och så ett mysigt julbord på bäckaskogslott.
Men vafasen, man kan ju inte motstå när man blir erbjuden jobb för tusan.

Idag är jag trött som jag vet inte vad! Gick och lade mig halv fem inatt och
gick upp halv åtta för att ge mig ut på en uppfriskande löprunda. Därefter
cykling i en timme! Pju, kan ju säga att magen kurrade en hel del på slutet.
Då passade det bra med nya bullar och färskpressad apelsinjuice när jag
kom hem. Mumsfillibabba! 

Resten av dagen kommer gå åt till att ladda batterierna för ännu en skolvecka.
Jag kommer inte röra mig längre än nödvändigt. Det innebär att jag endast
kommer resa mig från sängen om jag är i behov av något ätbart, hehe. Som 
Kajsa skrev är det redan första advent idag, galet vad tiden går fort.
Julkalendern börjar imorgon för tusan, jag ber till gud att den är bra! Bra eller ej
kommer jag sitta som klistrad, jag är ett stort fan av allt som hör julen till!
Nä, nu ska jag hämta mig en lussekatt och sätta på en bra film. Det är jag värd!
C  
              

Kommentarer
Postat av: Carms

Åh lussekatter, jag vill ha, jag vill ha!! Finns inga här :/

2008-11-30 @ 16:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0