monday

Sdär, första dagen på veckan avklarad. Eller inte riktigt ännu. Har tillbringat hela eftermiddagen hos C för att vi skulle jobba "mycket effektivt" med vårt PA. Blev inte jätteffektivt, som vanligt när dey gäller oss, men vi kom i alla fall fram till lite.
Och vi har en plan för imorgon! Det här kommer bli bra tror jag, vi måste bara komma igång ordentligt.
Men imorgon så...
Nu ska jag ta mig något lätt att äta, och sedan ska jag ge mig iväg och styrketräna/springa! Ska bli skönt,  längtar faktiskt lite. Blev bara 3 gånger träning förra veckan och känner mig otroligt laddad för att ta igen det denna veckan.
Nej nu blir det något ätbart för min del, magen kallar!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0