Lycklig

Jag måste bara skriva ett inlägg, för jag är på sånt jäkla underbart
humör. Kan inte sitta stilla knappt! Lyssnar på Amy Winehouse och
hoppar bokstavlingen upp och ned i stolen. Har ingen aning om vad
som hänt med mig! Började när jag efter skolan skulle ut på en
springrunda. Först kändes benen tunga, men efter någon minut släp-
pte det och jag sprang på som aldrig förr! Fick värsta energi-kicken. Var
nära på att dra rundan två gånger. Kände mig liksom inte färdig efter
första varvet :p Dock fick jag stoppa mig själv där, hehe. Kanske därav
min sprallighet nu..

Måste bara nämna att jag bara har tre lektioner kvar innan helgen. Imorgon
är det endast kemi och friskvård. På fredag är det bara biologi i en timme.
Shit säger jag bara, jag tänker lätt starta helgen redan nu! Fy fan vad götti-
göttgött.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av favvis-satc :)
Puss C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0