Lördag

Jahapp, så var det typ tusen år sedan jag bloggade. Igen. Jag orkar
helt enkelt inte bättra mig, sorry :) 

Igårkväll var det som sagt 3:3. Det blev ändring i sista sekund med outfiten.
Så typiskt mig. Från geisha till cowboy. Letade fram en skjorta, en pistol,
en hatt och ett par boots. Tog ett par gräsliga jeans och klippte av de till
shorts. Allt inom loppet av 5 min :P
I vilket fall hade jag en supertrevlig kväll, förfesten hos Mie gav dessutom
kvällen en mkt lyckad start.

Har förresten glömt att tala om hur min vecka i NY var :) Självklart var det helt
underbart! Mamma har redan börjat kolla på flyg till påsklovet :P Vi blev båda
lika frälsta i staden. Där finns verkligen allt och lite till!
När jag gick längs de kända shopping- avenyerna kunde jag verkligen leva
mig in i Carries liv. Nej om man skulle flytta dit kanske? Behöver ju inte vara
så lång tid, men så länge som man lyckas få uppehållstillstånd iaf. 
Kristianstad känns om möjligt ännu mindre än vanligt efter denna resa. Typiskt.
Det brukar alltid vara skönt att komma hem när man rest, nästan så man längtat
efter sitt hem. Men inte denna gången. Jag höll nästan tummarna på att flygbola-
get skulle gå i konkurs så vi blev fast där :)

Slänger in bilder från resan i ett annat inlägg om en stund, nu ska jag kolla på
"du är vad du äter". Anna Skipper är en konstig kvinna!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0