kvällen är räddad?

Jag skulle ändra bakgrund på bloggen, och då hände något mycket
konstigt- de gamla bilderna där uppe kom tillbaka. Fanken också!
Orkar inte ändra det nu. Kajsa får hitta några lämpliga bilder först, de
andra var ändå så gamla.

Förresten så tog jag ut min lediga lördagskväll i förskott, nu blir det
tydligen jobb ikväll igen. Idag blir det till att jobba på nattklubb från
nio till halv tre. Är ju iaf ett bevis på att man inte var helt värdelös igår,
hehe.  Är dock lite orolig att jag kommer somna ståendes och det vore
 ju riktigt illa! 

Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Gjorde aldrig det innan, och om jag
ska vara hyfsat mänsklig ikväll behöver min kropp sova ett par timmar
först.

Trevlig lördagskväll på er! C 

Kommentarer
Postat av: Carmen

Söt bakgrund :)



Ja, fy för fulla människor!

2008-11-29 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0