Jorden runt!

MSå nu var veckan över!!! Denna vecka som jag verkligen kämpat mig igenom.. Tack gode Gud för att den är över!
Känner mig stolt faktiskt. Och nöjd.
Idag blir det 3 3 - tema "Jorden runt". Jag o C (naturligtvis klär vi ut oss tillsammans, vad annars? Vi är ju i princip en människa så varför inte?) ska vara samma sak och det är lite hemligt ännu ;)
Vi får se hur det går! Allt är inte riktigt klart än, man ja.. Jag hoppas på det bästa! Vi har iaf varandra att skylla på.
Haha. Kl 8 ska C komma hit, för min syster ska köra oss till Mie o henne förfest :)
Eller jag hoppas hon kommer göra det, för annars får Tompa rycka in och då måste jag dra mig till C istället!
Aja, det löser sig säkert :) Tyvärr måste jag säga att jag inte är så taggad till kvällen... Men det kommer säkert!
Nu ska jag lägga mig en stund o vila :) Skönt, varmt och mysigt!
Puss

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0