Imorgon är sista h-dagen

Sådär, så har man pluggat lite ikväll också! Känns konstigt för jag had einte alls pluggat mycket men känns ändå som jag kan det. Kan bero på att det är så sjukt lite att plugga in :S Vilket gör mig lite nervös faktiskt.
Har inte börjat träna på franskan än men ska göra det om ca en kvart - behlver lite paus nu!
Sen ska jag läsa igenom religionen en sista gång och sedan blir det sängen :)
Känner att min träningen verkligen blivit å sidosatt denna veckan vilket gör mig väldig ledsen. Fast tror dcok det varit nödvändigt också eftersom de senaste 4 mornarna' har jag vaknat med halsont och varit tjock i halsen :S
Aldrig kul.
Men imorgon när jag slutat skolan ska jag verkligen unna mig ett lång och skönt styrketräningspass :)
Längtar!!
Jag o C har idag köpt biljetter till 3.3. på fredag - känner mig dock inte så taggad än men kommer säkert bli det när jag o C börjar vår utklädning tillsammans på fredag! Haha.
För denna gången måste vi göra det tillsammans - för det kommer bli halva nöjet.
Hoppas hon hänkar på idén!! I vilket fall som så ska vi på förfest till Mie vilket ska bli otroligt trevligt :)
Tack för mig, kanske hörs vi senare. Kanske inte!
Om inte, godnatt o puss :)
M
               
                  Hem till denna snygging på fredag, jappyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0