Helvetes-vecka

Så nu var måndagen på helvtes-veckan över.
Jag har verkligen mycket denna vecka!!! Hade helst velat begrava mig levande denna vecka o sen uppstp på fredag och slå till med ett riktigt party. Jag nämnde ju att jag skulle tagga ner på festandet - men det kommer nog inte bli så..
Är ju 3 3 i helgen och är faktiskt hyfsat taggad på att dra dit - inte fullstänidgt taggad men det kommer nog.
Temat är "jorden runt" och jag har faktiskt några bra ideér på vad jag kan va. 
Iaf, åter till h-veckan. Denna veckan har jag
°Matte E prov
°Biologi inlämn.
°Ska hålla gympa-lektion (friskis pass)
°Tal i svenska (5 minuter)
°Religions prov
°Franska redovisn.
+ en del läxor. Jag bara dör!!!!!!!!!!!!!!
Dock har jag hunnit med de 3 första sakerna idag. Plus att jag har skrivit mitt tal ikväll. I alla fall stommen! Så ska bara finputsa det imrogon och träna in det.
Imorgon blir det antagligen valvaka hos Werner - hoppas på det! Hade varit "zzååå nicccee"!
Nej nu ska jag sova :)
Puss M

Kommentarer
Postat av: mie

du kommer fixa veckan utan problem, det är jag säker på Kajsa! :) Förresten undrar jag om ni har några planer på förfest på fredag? Jag har nämligen funderat lite på att fixa, men bara om många kan komma ;)

2008-11-04 @ 11:45:04
URL: http://miemiemie.blogg.se/
Postat av: malmberg

Jag hag hoppas det :P haha. Nej jag vet inte ens om jag ska ut! Fast antagligen kommer jag väl det, ahha. Men har inte köpt förköp än.. Men om jag ska ut tkr jag att förfest hos dig låter kanon :) O så taxi till stan!!! haha

2008-11-04 @ 11:47:40
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-11-04 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0