Helg!

Äntligen är denna hemska skoldag över. Eller själva skoldagen
var väl egentligen inte så hemsk, utan mer fysikprovet. Skönt som
tusan att det är över, även fast jag vet att det inte gick speciellt bra.
Men va fasen, man kan ju inte vara bra på allt som sagt!

Dock är jag fortfarande ledsen över den slutsålda klänningen. Ringde
till H&M och fick reda på att det var flera veckor sedan de hade den
inne. Jag dör!! Är det någon som sitter och trycker på en sådan (se
inlägget nedan) sälj den dyrt till mig. Jag är villig att betala ett rejält över-
pris!!!

Ikväll blir det förfest hos Kajsa och därefter vidare till class. Men först
ska jag bara njuta av att slippa plugga. Det gör jag bäst med te och
en skön säng! C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0