härliga morgon

Godmorgon! Imrose när jag vaknade var det strålande väder ute :) eller sånt där strålande höstväder ni vet. Solen lyste o löven glimmade - kände bara för att gå ut o sätta mig med en stor ullfilt i trädgården, ha ansiktet mot solne, en stor kopp te i handen o läsa en bok. Men nej - jag ska till skolan.
En annan sak hände också imrose, mycket märkligt. JAg var sjukligt kaffesugen! Har inte druckit kaffe på superläneg, och gör det aldrig på mornarna. Men jag laddade upp med en stor kopp, och gud vad gott det var! Haha.
En annan sak jag konstaterat denna morgon, ännu en gång vill säga, är hur mycket jag älskar mitt I.D. smink. Utan det hade jag nog inte känt mig hel. Eller riktigt så illa är det väl inte men det är så jävla (!) bra rent ut sagt. I love it.
Så om du inte har I.D. - K Ö P!!!!!
Ha en härlig torsdag :)
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0