hänger huet' med?

Godmorgon! Har varit ute på promenad med Harry och mamma, ätit frukost och hunnit börja sätta mig med matten!
Känns som en bra start på dagen faktiskt. Gårdagen var helt ok! Det blev utgång ändå... Man ska aldrig säg aldrig!
Det var skoj fast rätt lite folk måste jag säga... Men det slutade iaf med en sen natt (återigen) och var hemma vid lite över 3.. Som tur var följde Jonas mig hem så jag slapp ta mig hem sjävl eftersom jag inte hade någon cykel, och inga taxipengar! Haha. Tack :)

Idag blir det plugg, plugg och intensivt plugg! Ikväll ska jag på 40 årsfest.. (?)
Ska faktiskt ta o slow down lite på festandet och satsa järnet på skolan de närmaste veckorna, har verkligen blivit mycket fest nu på senast och känner att kroppen börjar bli lite sliten - för att inte tala om huvudet! Haha. Nu sitter jag och lyssnar på Agnes Champion - jag älskar den och det var sjukt länge sen jag lyssnade på den.
Ha en bra lördag - det ska jag ha!
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0