grötfest

Torsdag och trött! Skönt att det bara är två dagra i skolan kvar :) slutar redan 12.10 idag... Sedan blir det tal, tal, tal!
Hoppas det kommer gå bra...
Har kjol på mig idag, vilket nästan aldrig händer i skolan. Konstigt, för när jag varf mindre hade jag alltid kjol och jag älskar kjol nu också! Men antar att bekvämlighet går före allting annat nowasdays...
Det sista jag sa till min syster innan jag somnade var "Godnatt, gud vad jag längtar tills imorgon bitti då jag ska äta gröt!". Haha, tänker till och med på frukosten innan jag somnat - har det gått för långt?
Nu ska jag först ta ut Harry på en liten morgontur och sedan frossa i gröt.
Börjar 09.10 så min morgon är väldigt lugn och otroligt stressfri :) (än så länge, men om jag kännr mig själv rätt så...)
Ha en bra dag!
Puss M
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0