Fucking fysik

Har varit d¨åligt med bloggen nu. Men har fullt upp med fysiken. Har prov på fredag och fatatr aftksit inte ett smack, mycket plugg vill säga.
Förösker liksom komma in i tänket men det går inte... Vet inte hur jag ska få rätsida på det..
Vilade från träning idag iaf, kändes helt okej :) Imorgon får jag väl ge mig på ett litet styrkepass.
Annars händer inget förutom att big party är planerat på fredag! Utgång såklart, fira att fysiken är över liksom. Usch nej nu vill jag inte tänka mer på det. Ska sova nu!
Förövrigt åt vi en sjukt god soppa ikväll, ett nytt recept som jag och min syster lagade.. Slänger upp receptet imorgon någon gång :)
Sov gott och puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0