Fri

Som C skrev så är det underbart med fredag! Fysiken gick inte alls bra.
Men strunt samma ikväll blir det fest! Samlas först ett gäng tjejer här och sedan utång, skoj!
C har lånat mig en supersöt/snygg klänning som jag mycket säga sitter riktigt snyggt! Ska lätt köra på den.
vet inte alls hur jag ska ha mitt hår dock, för nu har det blivit lite längre och är inte sådär snyggt kort längre.
Aja, det löser sig då. Nu ska jag ut i friska luften och springa :) Har ont i huvudet och tror att en dos frisk luft kan göra susen. Sen blir att koppla av med en bok och ta en dusch :) Ska packa in mitt hår, har inte gjort det på evigheter :( Får lite dåligt samvete faktiskt... Lovade mig själv att sköta det nu när jag klippt av det, men det har jag verkligen inte gjort!
Skärpning!
Nej nu ska jag ge mig ut, gud vad härligt väder!
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0